Rengeteg fejlesztést és két új, pilóta nélküli repülőt hozott magával a maryland-i repülőgépgyártó óriás: a hónap elején leleplezett Indago kvadkopter mellett Vector Hawk néven egy vadonatúj, kis méretű repülőt is bemutattak Orlando-ban. A cég képviselői az Indago-t elsősorban mezőgazdasági felhasználásra próbálják promotálni, ez jól mutatja, hogy a klasszikus hadipari gyártó pontosan érzékeli a drónok kereskedelmi célú felhasználásában rejlő új piaci lehetőségeket.
A Vector Hawk (fent) egy igazi különlegesség, úgy nevezett „tilt rotor” vagy „konvertiplán”: a meghajtásról gondoskodó rotor dönthető, így a gép képes a függőleges fel- és leszállásra. Repülés közben a rotor fokozatosan vízszintesbe fordul, ekkor a drón merevszárnyú gépként üzemel, természetesen minden műveletet önállóan végez. Vízálló burkolata alatt nagy sávszélességű, 3 és 4G adatátvitelre képes MESH hálózat került kiépítésre, nyílt architektúrája révén a rendszer tetszés szerint alakítható a felhasználó saját céljainak megfelelő változattá.
Elhozták a Desert Hawk (fent) legújabb, III-as sorozatának prototípusát, amely a fejlesztéseknek köszönhetően elődjeinél hosszabb üzemidőre (2-2,5 óra) képes. Az autóiparból ismerős „smart charge” technika segítségével a Desert Hawk erőforrását lithium-polymer és lithium-kén alapú akkumlátorok, valamint napelemek együtt biztosítják, ez utóbbiak az aksik újratöltését is elvégzik. Az új meghajtási rendszer miatt átalakították a gép törzsét és orrát, frissítésre került az irányítórendszer is.
Végül, de nem utolsó sorban a Lockheed bejelentette, befejeződött a csúcskategóriás Fury (fent) és legújabb, „expedíciós” földi vezérlőállomásuk integrációja - az idén rendelt gépeket már az xGCS-vel (lent) szállították. A jövőt illetően hamarosan élesben is kipróbálják új rezgéscsillapító rendszerüket, mely a közepes kategóriájú repülők szárnyainak vibrálását hivatott szabályozni. Az első teszteket az X-56A kódjelű, 8 méteres fesztávú, 216 kilós kísérleti drónrepülőn végzik majd.