Különleges jótékonysági akcióval készült a Coca Cola Szingapúrban: drónok segítségével küldték fel a frissítőket a felhőkarcolók építőmunkásai számára. Az ázsiai metropolisz építkezéseire többnyire szegény szomszédos országokból – elsősorban Indiából és Kínából - érkeznek munkások, akik hetekig-hónapokig élnek távol a családjuktól.
A neves italgyártó cég legújabb, „Boldogságot az égből” elnevezésű kampányában ezekre a nehéz sorsú emberekre próbálja felhívni a társadalom figyelmét. Az építkezések jellemzően a város felett, akár több száz méteres magasságokban folynak, így a hétköznapi emberek számára ezek az emberek szó szerint láthatatlanok.
A Coca Cola rövidfilmjében Szingapúr lakóitól gyűjt be különböző jókívánságokkal, köszönetnyílvánítással, bíztatással feliratozott fényképeket. A 2700-nál is több üdvözlőkártyát aztán egy-egy karton kóla kíséretében rögzítették a drónok aljára, majd felküldték az épülő toronyház tetejére. Az éppen ebédszünetet tartó vendégmunkások igencsak meglepődtek a zümmögő, nyolc propelleres multirotorok láttán, de rövid csodálkozás után hamar elfogyasztották az üdítőket és boldogan olvasgatták a különböző üzeneteket. A projekt megszervezésében több száz önkéntes vett részt és végül 2500 dolgozót sikerült ilyen módon megörvendeztetni.