Bat és R-Bat néven mutatta be az UAV gyártásban élen járó NG legújabb pilóta nélküli repülőit George Vardoulakis vezérigazgató, aki sajnos a San Diego UT-nak adott rövid interjújában nem sok részletet árult el a két gépről, inkább az iparág jelenlegi helyzetéről és a cég lehetséges jövőjéről beszélt. A fix szárnyú Bat 3.5 méter széles, a szárnyak végén különös V alakú légterelőkkel, míg az R-Bat egy sima pilóta nélküli helikopter, első ránézésre nagyon hasonlít a japán Yamaha R-Max-ra.
Egyelőre mindkét gép a tesztelés folyamatában tart és jövő évtől kezdve elsősorban katonai célokat fognak szolgálni. Az R-Bat-et a hazai légi közlekedési szabályok tisztázása után a mezőgazdáknak szánják. Szóba került még a MQ-8C Fire Scout, amely hatalmas méretével az R-Bat igazi nagytestvére és a következő 6 hónapos tesztidőszak után a tengerészet hadihajóin kerül majd bevetésre. Utána a tervek szerint havonta egyet gyártanak és szállítanak le a hadsereg számára. A cég folyamatosan növekszik, jelenleg több mint háromezren dolgoznak a san diegoi központban.